mail fb en

Oferta

w active kids zapewniamy:

realizację podstawy programowej zatwierdzonej przez MEN

wychowawców grup biegle posługujących się językiem angielskim

codzienne zabawy i zajęcia z native speakerem (Native jest z nami przez cały dzień)

całodzienne wsparcie psychologa i logopedy

kolorowe przestrzenne sale edukacyjne

szeroki wachlarz zajęć w ramach czesnego – w języku angielskim

promowanie i naukę zdrowego i aktywnego stylu życia

    hocki Palcem po mapie

    Autorski program opracowany przez właścicielkę przedszkola. Z pomocą wielkiej pluszowej maty i kolorowych woreczków dzieci podróżują po różnych zakątkach świata. Poznają ciekawe budowle, zwierzęta, zwyczaje i obyczaje.      

                Podbój kosmosu

    W naszym małym planetarium rozwijamy wyobraźnię i wiedzę na temat planet, gwiazd, konstelacji….. Nasza wiedza sięga gwiazd ….

    granienadywanie Granie na dywanie

    Podczas zajęć dzieci zarówno grają w różnego rodzaju gry planszowe jak i sami je tworzą. Gry planszowe sprzyjają rozwojowi kreatywnego myślenia, pamięci, umiejętności wypowiedzi, budowania zdań, wyobraźni. Uczą planowania, spostrzegawczości i umiejętności logicznego myślenia. Dzięki grom dzieci uczą się radzić sobie z emocjami związanymi z porażką i zwycięstwem oraz ponosić konsekwencje swoich decyzji.  

               Na straganie

    Autorski program. Zajęcia złożone z dwóch bloków – teoretycznego i praktycznego. Chcąc zaszczepić w dzieciach nawyk zdrowego żywienia co tydzień „rozkładamy na części” jedno warzywo. Poznajemy wartości, smaki i zastosowania warzyw. A na koniec kroimy, gotujemy, pieczemy…… i jemy.

    gimnastyka Gimnastyka ogólnorozwojowa i korekcyjna

    Gimnastyka ogólnorozwojowa i korekcyjna jest niezbędnym elementem wspomagającym prawidłowy rozwój małego człowieka. Edukacja ruchowa i profilaktyka zdrowotna zapobiega powstawaniu wad postawy poprzez korekcję nieprawidłowych nawyków oraz wzmacnianie słabych jeszcze mięśni.

    zajecialogopedyczne Zajęcia logopedyczne

    Celem zajęć logopedycznych jest:

    usprawnienie nauki mowy

    wczesne wychwycenie nieprawidłowości fizjologicznych aparatu artykulacyjnego, wad wymowy i problemów w komunikacji językowej

    przygotowanie dzieci do nauki czytania

    Podczas zajęć dzieci:

    uczą się prawidłowego toru oddechowego

    wzmacniają mięśnie ust i policzków

    uczą się koordynacji ruchowo-wzrokowej

    podnoszą świadomość własnego ciała

    malyodkrywca Mały odkrywca

    Zajęcia te to fascynująca podróż w świat nauki. Uczymy obserwacji i dociekliwości oraz pobudzamy chęć do poznawania świata. Zachęcamy do stawiania hipotez, wyciągania wniosków, poszukiwania rozwiązań. Przedszkolaki uczą się interakcji z otoczeniem: łączą, dodają, przesypują, przelewają, wywracają, mieszają, ważą, sortują…., to wszystko w atmosferze radosnej i twórczej zabawy.

    zywioly Five senses

    Cykl zajęć poświęcony zmysłom. Zabawy multisensoryczne z dziećmi są dla nich bardzo ważne. Dzięki nim dzieciaki poznają przedmioty i zjawiska otaczającego je świata w sposób bezpośredni, przystępny i łatwy do zapamiętania. Dzieci, nabywają sprawności manualnych, lepszą koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową i rozbudzają wyobraźnię

    muzyczneinspiracje Muzyczne inspiracje

    To zabawa w interpretowanie i odtwarzanie i rozumienie klasycznych utworów muzycznych. Poprzez ruch, gest, różne formy plastyczne dzieci przedstawiają to co słyszą, czują i widzą oczyma wyobraźni.

    littlecheerleaders Little cheerleaders

    Wesołe spontaniczne i zorganizowane zabawy z pomponami. Dzieci uczą się różnych układów, kroków, przygotowują pokazy przy użyciu zawsze intrygujących i sprawiającym wiele radości pomponom. Podczas zajęć rozwijają i usprawniają koordynację wzrokowo ruchową, sprawności fizyczną oraz orientację w schemacie własnego ciała.

    kolkoplastyczne Kółko plastyczne

    Wychodzimy z założenia że zawsze można zrobić coś z niczego. Wyobraźnia dziecka nie ma granic i my to wykorzystujemy. Zapewniamy dzieciom różnorodne materiały i formy plastyczne tak aby można było tworzyć, tworzyć i tworzyć….

    malyogrodnik Mały ogrodnik

    W naszym przedszkolnym ogródku sadzimy i pielęgnujemy różne roślinki. Własnoręcznie wyhodowane kwiatki, warzywa, owoce sprawiają dzieciom wiele radości. Obserwujemy jak rosną, pielimy, podlewamy i oczywiście to co można i się da zrywamy i do kanapek dokładamy.

    smokMałe Smoki

    Program treningowy Judo. Dzieci poznają tajniki dalekowschodniej sztuki walki, łącząc naukę z zabawą i gimnastyką, usprawniając i ćwicząc koordynację, pewność siebie, zasady fair play oraz współpracę z innymi. Judo to rozwój fizyczny, emocjonalny, społeczny i intelektualny.

    ceramikaCeramika

    To twórcza zabawa i nauka technik ręcznego modelowania różnych form. Praca z gliną skupia, uspokaja, rozwija kreatywność, wyobraźnię i zdolności manualne. Uczy koncentracji, cierpliwości, planowania.

    baletBalet

    To magiczny świat klasycznej i subtelnej muzyki, to czas uwrażliwiający na sztukę i piękno. Podczas zajęć dzieci uczą się płynności i delikatności ruchów, usprawniają koordynację ruchową, pamięć wzrokową i mięśniową.

    zumbaTaniec

    To ćwiczenia, taniec oraz wdrażanie zdrowego trybu życia u dzieci. Taniec uczy szacunku, pracy zespołowej, odpowiedzialności i zaufania. Podczas zajęć dzieci ćwiczą koordynację, równowagę, kształtują i rozwijają kreatywność, dyscyplinę oraz pamięć!

     

    I wiele, wiele innych zajęć ……..

     

    ORGANIZACJA DNIA

    7:00-8:00 Powitanie dzieci w przedszkolu, zabawy ruchowe, praca indywidualna z dziećmi lub zabawy w grupach.

    8:45-9:15 Śniadanie

    9:15-11:30 Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne prowadzone według miesięcznych planów pracy opracowanych na podstawie programu nauczania

    11:30-12:00 I danie

    12:00-13:00 Spacery, gry na świeżym powietrzu, zajęcia, ruchowe, plastyczne, muzyczne

    13:00-13:30 II danie

    13:30-14:30 Odpoczynek o długości zależnej od potrzeb dzieci, czytanie bajek, relaks przy muzyce, zajęcia indywidualne/grupowe

    14:30-15:30 Zajęcia tematyczne; zajęcia dydaktyczno-ruchowe

    15:30-16:00 Podwieczorek

    16:00-17:00 Zabawy tematyczne w grupach w sali lub na świeżym powietrzu; zajęcia dodatkowe

    17:00-18:00 Zabawy dowolne. Odbiór dzieci przez rodziców

    Przez cały dzień dzieci maja dostęp do owoców sezonowych.

    Godziny otwarcia:

    Przedszkole czynne jest przez cały rok, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 18.00.

    Ilość dzieci w grupie:

    W trosce o zapewnienie najwyższej jakości opieki oraz indywidualnego podejścia wychowawców do każdego z naszych podopiecznych, zapewniamy małe grupy – maksymalnie do 12

    dzieci.

    Posiłki:

    Okres przedszkolny to dla dzieci czas intensywnego wzrostu i dlatego zbilansowane i odpowiednio przygotowane posiłki mają olbrzymie znaczenie. Posiłki do naszego przedszkola przygotowuje certyfikowana firma cateringowa.

    Zapewniamy dzieciom posiłki zawierające najwyższe wartości odżywcze i energetyczne, a zawodowi dietetycy gwarantują różnorodność dań, ich świeżość i właściwe przygotowanie. Uwzględniamy także indywidualne, zalecona przez specjalistów, potrzeby żywieniowe dzieci.

    Nauka j. Angielskiego metodą immersji

    Nauka języka jest najbardziej efektywna gdy sprawia przyjemność i mamy z nim doczynienia przez cały dzień. Stworzyliśmy takie środowisko, w którym dzieci z łatwością i w naturalny sposób opanują umiejętności komunikowania się w języku angielskim. Zastosowana przez nas metoda to immersja – czyli zanurzenie. Język angielski towarzyszy dzieciom podczas codziennych czynności i zabaw spożywania posiłków czy podczas wykonywania zabiegów higienicznych. W ten sposób angielski jest nabywany nieświadomie, tak jak odbywa się to w przypadku języka ojczystego.

    Metoda czytania metodą Glenna Domana

    Według G. Domana „Nauczyć się czytać jest równie łatwo, jak nauczyć się mówić, a może nawet łatwiej, gdyż zdolność widzenia rozwija się wcześniej niż umiejętność mówienia.” Na zajęciach dzieci wprowadzane są w ciekawy, zabawny i prosty sposób w świat słów pisanych. Metoda ta pełni ważną rolę w stymulacji rozwoju dziecka. Informacje płynące drogami wzrokowymi i słuchowymi usprawniają ich funkcjonowanie, wpływające jednocześnie na pracę mózgu. Doskonali się i rozwija percepcja wzrokowa. Rozwija się system pojęć, podnosi się poziom wiedzy i inteligencja. A co najważniejsze dziecko jest dumne, że umie czytać (bez znajomości liter ).

    Ćwiczenia grafomotoryczne według Hany Tymichowej

    Przed przystąpieniem do nauki pisania, konieczne jest usprawnienie motoryczne w zakresie szybkości, precyzji, melodii kinetycznej ruchów, koordynacji ruchowej całego ciała i rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Poprzez różne formy i poziomy trudności dzieci bawią się kreską, linią, wzorem, rysując po śladzie, odrysowując, zamalowując, kalkując, odwzorowując.

    Metoda Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz

    Metoda Dobrego Startu to rozwijanie funkcji językowych, funkcji spostrzeżeniowych, wzrokowych, słuchowych, dotykowych, oraz kinestetycznych i motorycznych. Ćwiczymy orientację w schemacie własnego ciała, motorykę dużą i małą, percepcje i pamięć słuchową, koordynację percepcyjno – motoryczną. Dzieci łącząc różne rodzaje aktywności, śpiewają, dotykają, słuchają, rysują, piszą, wykonują ćwiczenia relaksacyjne i ruchowe. A wszystko po to by doskonale przygotować się do nauki czytania i pisania.

    Metoda E. Gruszczyk – Kolczyńskiej

    Poprzez doświadczenie kształtujemy pojęcia i umiejętności matematyczne. W formie zabawy ćwiczymy umiejętności, które pozwalają dziecku orientować się w przestrzeni, rytmizację sprzyjającą dostrzeganiu regularności, umiejętności mierzenia długości i płynów, zapoznajemy się z wagą i sensem ważenia. Dodajemy, odejmujemy, liczymy – sama przyjemność.

    Metoda opowieści ruchowej

    To obrazowe opowiadanie przez nauczyciela bajki, opowieści, jakiegoś wydarzenia, które skłania dziecko do ruchowego interpretowania usłyszanych treści, a także uaktywnia kreatywność dziecka. Angażując wyobraźnię dzieci usprawniają wszystkie główne grupy mięśniowe oraz narządy wewnętrzne: biegają, skaczą, rzucają, czworakują, pchają, pełzają….